Online shoppen: 6 irritante struggles die je elke keer weer hebt
Online winkelen: we kunnen er niet meer omheen. Natuurlijk gaat er niks boven een dagje winkelen in een stad, maar als ze dan wéér je maat niet op voorraad hebben of de rijen eindeloos lang zijn gaan we toch graag het web op. Maar ook dat is niet altijd een succes… Heb jij het volgende weleens meegemaakt?
1. Kleding die tóch niet past
Het feit dat we bij elk merk een andere maat hebben helpt ook niet.
2. Kortingscodes die niet werken
Misschien ook onze fout dat we overal kortingscodes proberen te scoren, maar toch altijd weer jammer.
3. Kleding ontvangen die niet lijkt op wat je hebt besteld
Nou die onlinewinkel kunnen we ook meteen toevoegen aan de zwarte lijst.
4. Pakketjes die later aankomen
“Voor 21:00 bestelt, de volgende dag in huis.” Ja dáág. Dacht jij even last minute een cadeautje te kopen, gaat er ‘helaas’ toch iets mis met de levering.
5. 'Gratis' verzendingen
Gaan we die extra 20 euro nog wel of niet uitgeven… 5 euro verzendkosten is ook zo zonde toch?
6. Lastige retourpolicies
Via de site aanmelden, originele verpakking, retourkosten wel of niet vergoed krijgen, 30 dagen bedenktermijn en ga zo maar door. We willen gewoon ons geld terug oké?!
En nu maar afwachten of we de verleiding kunnen weerstaan als we weer een mailtje ontvangen over een actie…